Meer omzet door slim te A/B testen

A/B testen

Een A/B test is een onderzoek dat je uitvoert om te bepalen of variant A of variant B van je testonderwerp ‘beter’ is. Wat dat ‘onderwerp’ of wat ‘beter’ is mag jij bepalen. Online betekende dit vaak dat je ging testen welk ontwerp van een website beter was, beter converteerde of meer omzet opleverde. Maar …

Lees meer

4 slimme Growth Hacking tips (2021)

Slimme growth hacking tips

Hoe versnel je de groei van jouw website en de conversie van jouw bezoekers zonder blind geld te investeren of alleen maar extra campagnes in te kopen zonder te weten of het nut heeft gehad? Hoe kun je met Growth Hacking jouw bezoekers of klanten optimaal laten converteren? Niet door massa’s campagnes en reclames maar …

Lees meer

7 manieren om iemand te overtuigen

Hoe kan je iemand overtuigen? 6 tips!

Conversie is het percentage van je bezoekers dat uiteindelijk de actie uitvoert die jij graag wilt. Of dit nu het bestellen van een product is of het inschrijven op je nieuwsbrief. Je succes wordt grotendeels gemeten door de mate van conversie. Gebruik Cialdini’s principes om jouw bezoekers te overtuigen en je conversie te verhogen. De …

Lees meer